13.1.13

Count my blessings

 

 some random photo's
 
What made me happy this week:
 
▲ friendship
▲ sunny winterweather
▲ starting in my new job & all the sweet reactions to this news
▲ fresh flowers
▲ joining J. & his class on a field trip to a puppet theatre
▲ getting a card from a dear online-friend

For more blessings hop on over to Zilverblauw.

Have a beautiful new week.

xoxox

Ps I feel a bit sorry for not being around as often as I used to be, but I need a bit of time to figure out this whole new routine with more working hours & stuff. I hope you'll understand.

7 comments:

jeetjejanita said...

Al die veranderingen, ik kan me goed voorstellen dat je weer in je ritme moet komen... geeft helemaal niks hoor, komt vanzelf wel weer!
And now for something competely different... is dat glas-in-lood-raampje bij jou thuis? Wat een leukje :)

Stephanie said...

Klinkt goed jouw week! Geniet maar lekker van je nieuwe baan! Alles komt goed :)

Mars said...

Begrijpelijk dat je even uit je ritme bent, rustig aan met het uitvinden van een nieuw ritme! En alvast een goede nieuwe week gewenst!

Rosa Rood said...

'tuurlijk begrijp ik dat…meer uren…hoeveel heb je nu? Ik ben van 40 naar 35 gegaan…maar het liefst zo ik nog minder doen…
Leuke poppetjes trouwens!
Kram,
Maren

merula said...

(wij lopen niet weg hoor ;)
Succes met je baan en alles weer even op orde zien te krijgen.

Siem said...

Take your time!
X

Guy en Dina said...

Heel logisch! Merci om mee te mogen genieten van jouw mooie CYB!