11.4.12

Random inspiration

Goodmorning! Started this morning with coffee & inspiration for the caravan

caravan inspiration...

bought 3 coupons of fabric at 
Ikea, € 1,-- each

I really fell in love with this stove

booklet from Gezinnig, parachutist & fruity-jar 
by AH, donkey from LangZalZeLeven, towel by 
H&M Home & wooden box from Ikea

Caravan (cooking) inspiration from this book!

Eastermonday I dusted off my sewingmachine & started making some pillows for the caravan. It was actually an excercise for the real big job of reupholstering the couch (of the caravan that is)... Why do caravan factories always use such horrible fabric? 

Are you already busy making plan for your summervacation? 
Never thought I would say this, but I am actually looking forward to the whole camping experience!

Have a great wednesday!
xoxox

8 comments:

Iris Vank said...

Ik moet tuinkussens maken, maar ik durf niet.. Dapper dat je gaat beginnen!

Fien said...

van jouw logje krìjg je gewoon zin! Mooi die vogelstof en kookboekje staat inmiddels op mijn verlanglijstje, hihi, leuk!

emmel-prutsemieke said...

Op mijn verlanglijstje staat zo'n stylo...met dingen die heen en weer gaan

Bienemize said...

De vogelstof is mooi!!
dat komt helemaal goed met zo veel inspiratie!!

Mars said...

Ik zie dat het te lang geleden is dat ik bij de Ikea ben geweest :) Erg leuke kussens!

En inderdaad; altijd lelijke bekleding in caravans! What's up with that?!!

Sjaantje said...

JA hoe doen ze dat toch he! Lelijke stofjes in caravans :-) Ik ben ook hard op zoek naar leuke andere. Leuke kussens! En wij hebben ook enorm veel zin om er weer op uit te trekken met de caravan. Wij beginnen alvast met een pinksterweekend bij de boer !

Siem said...

Ik kan me een vervelender ochtend voorstellen...misschien een gat in de markt, vogeltjes bekleding voor in de caravan. Ik zou zo om zijn.

elena nuez said...

me love too!
have a happy weekend!!!